Naszym zadaniem było zaprojektowanie transparentnej strony internetowej, zintegrowanej z platformą sprzedażową.
Wspólnie uznaliśmy, że strona wizytówkowa Zator będzie optymalnym rozwiązaniem dla takiej działalności. W ramach sesji foto–wideo wykonaliśmy mnóstwo zdjęć i zmontowaliśmy bardzo ciekawe materiały filmowe. Duża baza foto-video posłużyła do budowy galerii oraz wstawienia wideo w tle homepage’a, które prezentuje jak pracuje załoga firmy. Szata graficzna strony jest bardzo czytelna i przyjemna w odbiorze, dzięki czemu użytkownik łatwo uzyska dostęp do informacji czy oferowanych produktów.
Klienci naszego zleceniodawcy to zazwyczaj ludzie szukający pomocy w kwestiach zdrowia, a czasem ostatniej deski ratunku, dlatego dodaliśmy moduł poradnikowy, który w przystępny sposób wyjaśnia wszelkie kwestie dot. konopi i ich zastosowania. Jeśli użytkownik wciąż będzie miał wątpliwości przed zakupem, to może skorzystać z krótkiego i prostego formularza, by umówić się na konsultację. Aby podnieść wiarygodność i wzbudzić zaufanie, umieściliśmy specjalny licznik, który informuje potencjalnego klienta m.in. o liczbie sprzedanych produktów, latach rynkowego stażu czy liczbie dostępnego asortymentu.
Realizacja zakładała również uruchomienie prostej platformy sprzedażowej, która ułatwi zakupy klientom z całej Polski. Proces składania zamówienia jest krótki, formularze czytelne i łatwe w zrozumieniu, a dokonanie zakupu dzięki integracji z Tpay szybkie i bezpieczne. Dodatkowym atutem było wykorzystanie usług i narzędzi Facebooka, czyli założenie fanpage’a, uruchomienie sklepu oraz zintegrowanie strony z LiveChat messenger.
Oprócz wspomnianej realizacji e-commerce, wykonaliśmy też pełną identyfikację wizualną oraz przygotowaliśmy materiały promocyjne Zator w postaci: wizytówek, ulotek, nadruków i etykiet.