Opis realizacji

Nowe sklepy on-line pojawiają się w polskim Internecie jak grzyby po deszczu. Wszystko wskazuje na to, że rodacy pokochali ten rodzaj zakupów, a rosnący popyt musi być zaspokojony przez podaż, czyli nowo powstałe platformy e-commerce Tym razem realizacja polegała na stworzeniu sklepu internetowego Sosnowice, który oferuje gustowną odzież damską. Czyżby e-sklep szyty na miarę?

Budowa sklepu na silniku WooCommerce była dobrym wyborem, ponieważ szablon nie przytłacza – pozwala skupić się na tym, co najważniejsze, czyli pięknych ubraniach. Dużą zasługę ma tutaj wdrożenie standardu RWD, dzięki czemu klienci zyskają dostęp do przeglądania oferty na urządzeniach mobilnych. Natomiast takie udogodnienia jak jasne tło, segmentacja grup produktów, stonowane grafiki oraz „pływające menu” i „back to the top button” korzystnie wpłyną na UI/UX.

Warto wspomnieć o katalogu produktów, który został tak opracowany, aby każdy produkt można było obejrzeć za pomocą szybkiego podglądu oraz od razu dodać do koszyka, a koszyk edytować – to wszystko również bez przeładowywania strony. Oprócz tego można swobodnie filtrować i sortować katalog produktów wg swoich preferencji.

Klienci uwielbiają promocje i obniżki, dlatego do wybranych produktów dodano stickery (znaczniki) informujące o rabatach i nowościach. Ponadto, w panelu transakcyjnym jest formularz, gdzie można wpisać kod z kuponu rabatowego i w ten sposób obniżyć cenę. Co więcej, karty produktowe zostały wyposażone w widgety social media, które pozwalają na udostępnianie produktów na FB, Twitter, Pinterest, LinkedIn i Telegram. Z kolei moduł płatności tpay to bezpieczeństwo, wygoda i oszczędność.

Nawiązanie relacji z klientami i budowę społeczności ułatwia integracja e-sklepu Sosnowice z social media (FB/Insta), a implementacja LiveChat FB Messenger, obok tradycyjnego formularza kontaktowego, stanowi nowoczesną formę kontaktu real-time. Z kolei moduł newslettera pozwoli na pozyskanie bazy mailingowej w celu realizacji kampanii marketingowych.