Opis realizacji

Któż z Was nie marzył o wzbiciu się w powietrze, aby latać niczym ptak, podziwiając przy tym najwspanialsze górskie krajobrazy? W końcu z góry widać lepiej, nieprawdaż? Ale jak zrobić, aby firma była dobrze widoczna w Internecie? Najlepiej iść śladami spółki M-Air Poland z Choczni koło Wadowic, która zajmuje się realizacją ludzkich marzeń, organizując loty widokowe oraz świadcząc usługi profesjonalnego serwisu i przygotowania śmigłowców. To bardzo ciekawy biznes obfitujący w adrenalinę, dlatego ekipa Proadax nie czekała ani chwili i od razu podjęła się wyzwania budowy serwisu.

Etap projektowania strony www Chocznia zakładał jednoczesne ukazanie zapierających dech w piersiach widoków oraz oddanie użytkownikowi wygodnego i przejrzystego interfejsu, który zachęciłby do pochłaniania contentu. W związku z tym, na stronie głównej zagościło video, które już na starcie wzbudza emocje u osoby oglądającej. Oprócz tego postawiono na jasne tło, oryginalne grafiki (nawiązujące do logo) oraz kontrastowe barwy (czerwień, biel i czerń) które ułatwiają percepcję kolejnych sekcji serwisu. W efekcie potencjalny klient od razu wie, z jakich usług może skorzystać oraz klikać do kolejnych zakładek, które zawierają szczegółowe informacje nt. usług. Strona bazuje na platformie WordPress, przez co jest łatwa w administrowaniu i nawigacji. Ponadto, zastosowano standard Responsive Web Design, który pozwala na jej wyświetlanie na dowolnym urządzeniu mobilnym. Dużym udogodnieniem podczas przeglądania contentu jest implementacja „pływającego menu” czy back to the top buttona – a to przekłada się na wysoki UI/UX witryny. Zintegrowane z poszczególnymi zakładkami serwisu moduły galerii to zbiór efektownych zdjęć i materiałów wideo, które można przeglądać bez końca.

Warto zwrócić uwagę na interaktywność strony www Wadowice dzięki wdrożeniu integracji Facebook/Instagram, co wraz ze świadomym zarządzaniem marką w social mediach przełoży się na większy ruch i konwersję. Dodano też LiveChat FB Messenger, który pozwala na bezpośrednią komunikację real-time między personelem a potencjalnym klientem. Takie rozwiązanie oznacza błyskawiczną reakcję na pojawiające się potrzeby klientów. Wracając do interaktywności, należy wspomnieć o danych kontaktowych, które po kliknięciu aktywują nawiązanie połączenia (smartfony z Androidem), programu pocztowego czy przekierowanie do zakładki kontaktowej. W tej ostatniej czekają zaś kolejna niespodzianki – integracja z GoogleMaps oraz łatwy w obsłudze formularz kontaktowy.