Tworzenie stron www Częstochowa

betadent1Aktualnie nie ma na świecie firmy, która choć raz nie korzystałaby z dobrodziejstw Internetu do składnia zamówień i sprawdzania kontrahentów. Co więcej, Sieć to prawdopodobnie najlepszy wynalazek XX wieku, który tak silnie wpłynął na dynamiczny rozwój różnego rodzaju przedsiębiorstw od rolnictwa, przez przemysł, po usługi. Nie ulega wątpliwości, że jest to ogromne ułatwienie dla tysięcy małych firm, które nie dysponują gigantycznymi budżetami na reklamę, by w jakikolwiek sposób zaistnieć w świadomości klientów czy to za pomocą strony wizytówki lub nowoczesnej onepage czy dodając ogłoszenie do jednego z popularnych serwisów.

Tworzenie strony www Częstochowa to bardzo często potrzeba, która musi być zrealizowana już w dniu otwarcia firmy (rozruchu), ponieważ jak głosi słynne powiedzenie ludzi biznesu: „czas to pieniądz”. Jest to szczególnie widoczne w branży e-commerce, ponieważ praktycznie cała działalność koncentruje się na e-handlu, czyli sprzedaży swoich towarów i świadczeniu usług drogą wirtualną.

Projektowanie strony www

No dobrze, ale młody przedsiębiorca przeważnie nie posiada umiejętności i wiedzy w temacie witryn internetowych oraz pozycjonowania, web designu, grafiki czy e-marketingu. W związku z tym powinien jak najszybciej, najlepiej jeszcze przed rejestracją, wykonać research lokalnego rynku, by skuteczna agencja interaktywna Częstochowa zaproponowała mu ciekawą, a przede wszystkim korzystną ofertę.

Tworzenie strony w standardzie RWD (ang. Responsive Web Design) dla takiej ekipy to chleb powszedni, bowiem zajmuje się tym na co dzień i doskonale zna potrzeby małej firmy oraz potrafi rewelacyjnie dopasować najkorzystniejszy pakiet do potrzeb raczkującego przedsiębiorstwa. A wraz z jego rozwojem dodawać kolejne funkcjonalności i usługi.

Projektowanie stron internetowych to także rozszerzenie pola działania o przygotowanie spójnej i profesjonalnej identyfikacji wizualnej, która w długiej perspektywie czasowej przyniesie firmie zyski w postaci zaistnienia w świadomości użytkowników serwisu firmowego. Dodatkowe projekty graficzne będą pełnić rolę pięknych i inspirujących drogowskazów podczas konsumpcji treści strony.

Spójność przekazu

Eksperci zajmujący się budowaniem serwisów sprzedażowych zgodnie twierdzą, że jedną z najważniejszych spraw, o które należy zadbać w czasie projektowania strony www jest spójny przekaz płynący z firmowej witryny. Psychika człowieka rządzi się swoimi prawami – uwielbia rzeczy jasne, spójne i proste, dlatego warto przyłożyć się podwójnie do opracowania contentu strony. Dzięki temu zabiegowi zyskamy zaufanie klienta oraz zaistniejemy w jego świadomości jako sklep internetowy Częstochowa, który charakteryzuje się nie tylko dobrym UX/UI, ale także doskonale rozumie jego potrzeby zakupowe.

Przekaz informacji musi być jednolity w takich kanałach jak:

  • blog firmowy;
  • fanpage w mediach społecznościowych;
  • newsletter;
  • landing page;
  • podstrony i zakładki;
  • zdjęcia, filmy i inne materiały video;
  • prowadzenie kanału na YouTube, np. w formie poradnika;
  • reklama internetowa w social media i wyszukiwarkach;
  • wszelkie teksty służące do promowania firmy;
  • tradycyjne formy reklamy: bannery, gadżety reklamowe, wizytówki, ulotki, katalogi

Wiele firm pomija ten aspekt, tworząc treści w postaci mieszanki różnych wątków, a to droga donikąd. Każda informacja prezentowana w Internecie pod szyldem naszej marki musi być przemyślana i wkomponowana w strategię marketingową i promocyjną.

Odświeżanie strony www

Przypadłością naszych czasów jest fakt, że informacja starzeje się błyskawicznie. Identycznie sytuacja wygląda, kiedy dodawany content nie jest miesiącami aktualizowany. W tym czasie konkurencja zdąży przyciągnąć nowych klientów (w tym naszych) i zwiększyć sprzedaż. Pamiętajmy, że tworzenie strony to dopiero początek pracy nad wizerunkiem marki i firmy.

Jeżeli chcemy, aby nasz biznes nie wypadł z obiegu, powinniśmy wiedzieć, że projektowanie strony ma na celu zbudowanie bazy do kreowania w niej angażującej treści, więc odświeżanie witryny musi przebiegać systematycznie i zgodnie z wytycznymi strategii.