Częstochowa

Tworzenie stron www Częstochowa

Aktualnie nie ma na świecie firmy, która choć raz nie korzystałaby z dobrodziejstw Internetu do składnia zamówień i sprawdzania kontrahentów. Co więcej, Sieć to prawdopodobnie najlepszy wynalazek XX wieku, który tak silnie wpłynął na dynamiczny rozwój różnego rodzaju przedsiębiorstw od rolnictwa, przez przemysł, po usługi. Nie ulega wątpliwości, że jest to ogromne ułatwienie dla tysięcy małych firm, które nie dysponują gigantycznymi budżetami na reklamę, by w jakikolwiek sposób zaistnieć w świadomości klientów czy to za pomocą strony wizytówki lub nowoczesnej onepage czy dodając ogłoszenie do jednego z popularnych serwisów. Tworzenie strony www Częstochowa to bardzo często potrzeba, która musi być zrealizowana już w dniu otwarcia firmy (rozruchu), ponieważ jak głosi słynne powiedzenie ludzi biznesu: „czas to pieniądz”. Jest to szczególnie widoczne w branży e-commerce, ponieważ praktycznie cała działalność koncentruje się na e-handlu, czyli sprzedaży swoich towarów i świadczeniu usług drogą wirtualną.

Projektowanie strony www

No dobrze, ale młody przedsiębiorca przeważnie nie posiada umiejętności i wiedzy w temacie witryn internetowych oraz pozycjonowania, web designu, grafiki czy e-marketingu. W związku z tym powinien jak najszybciej, najlepiej jeszcze przed rejestracją, wykonać research lokalnego rynku, by skuteczna agencja interaktywna Częstochowa zaproponowała mu ciekawą, a przede wszystkim korzystną ofertę. Tworzenie strony w standardzie RWD (ang. Responsive Web Design) dla takiej ekipy to chleb powszedni, bowiem zajmuje się tym na co dzień i doskonale zna potrzeby małej firmy oraz potrafi rewelacyjnie dopasować najkorzystniejszy pakiet do potrzeb raczkującego przedsiębiorstwa. A wraz z jego rozwojem dodawać kolejne funkcjonalności i usługi. Projektowanie stron internetowych to także rozszerzenie pola działania o przygotowanie spójnej i profesjonalnej identyfikacji wizualnej, która w długiej perspektywie czasowej przyniesie firmie zyski w postaci zaistnienia w świadomości użytkowników serwisu firmowego. Dodatkowe projekty graficzne będą pełnić rolę pięknych i inspirujących drogowskazów podczas konsumpcji treści strony.

Spójność przekazu

Eksperci zajmujący się budowaniem serwisów sprzedażowych zgodnie twierdzą, że jedną z najważniejszych spraw, o które należy zadbać w czasie projektowania strony www jest spójny przekaz płynący z firmowej witryny. Psychika człowieka rządzi się swoimi prawami – uwielbia rzeczy jasne, spójne i proste, dlatego warto przyłożyć się podwójnie do opracowania contentu strony. Dzięki temu zabiegowi zyskamy zaufanie klienta oraz zaistniejemy w jego świadomości jako sklep internetowy Częstochowa, który charakteryzuje się nie tylko dobrym UX/UI, ale także doskonale rozumie jego potrzeby zakupowe. Przekaz informacji musi być jednolity w takich kanałach jak:
  • blog firmowy;
  • fanpage w mediach społecznościowych;
  • newsletter;
  • landing page;
  • podstrony i zakładki;
  • zdjęcia, filmy i inne materiały video;
  • prowadzenie kanału na YouTube, np. w formie poradnika;
  • reklama internetowa w social media i wyszukiwarkach;
  • wszelkie teksty służące do promowania firmy;
  • tradycyjne formy reklamy: bannery, gadżety reklamowe, wizytówki, ulotki, katalogi
Wiele firm pomija ten aspekt, tworząc treści w postaci mieszanki różnych wątków, a to droga donikąd. Każda informacja prezentowana w Internecie pod szyldem naszej marki musi być przemyślana i wkomponowana w strategię marketingową i promocyjną.

Odświeżanie strony www

Przypadłością naszych czasów jest fakt, że informacja starzeje się błyskawicznie. Identycznie sytuacja wygląda, kiedy dodawany content nie jest miesiącami aktualizowany. W tym czasie konkurencja zdąży przyciągnąć nowych klientów (w tym naszych) i zwiększyć sprzedaż. Pamiętajmy, że tworzenie strony to dopiero początek pracy nad wizerunkiem marki i firmy. Jeżeli chcemy, aby nasz biznes nie wypadł z obiegu, powinniśmy wiedzieć, że projektowanie strony ma na celu zbudowanie bazy do kreowania w niej angażującej treści, więc odświeżanie witryny musi przebiegać systematycznie i zgodnie z wytycznymi strategii.

930

Ukończonych projektów

550

Zadowolonych klientów

10

lat doświadczenia
Bądźmy w kontakcie

Zapisz się do naszego newslettera

Dołącz do naszej społeczności i zostaw nam swojego maila. Co jakiś czas otrzymasz od nas wskazówki, ciekawostki i newsy ze świata www oraz marketingu!

Zostaw swój telefon, oddzwonimy wkrótceNiedostępni

Potrzebujesz więcej informacji?

Zostaw numer, oddzwonimy
do Ciebie.

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest (Proadax sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 5 32-640 Zator, NIP: 677 24 51 183)

    2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.

    3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.

    4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.

    5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

    6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.

    7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

    *Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).