Londyn
Strona główna » Londyn
Tworzenie stron www Londyn a moja firma
Wydawać by się mogło, że promowanie firmy w Internecie to sprawa bardzo prosta, która polega na przykład na dodaniu ogłoszenia na znanym portalu aukcyjnym czy branżowym. Nic bardziej mylnego – o rzeczywistej promocji i reklamie firmy w Sieci może powiedzieć wtedy, gdy mamy do czynienia z kompleksowym, długofalowym i przemyślanym działaniem opartym na strategii. Oczywiście taki dokument można stworzyć samodzielnie lub zatrudnić do tego pracownika. Jednakże najlepszym sposobem będzie zlecenie tego zadania agencji interaktywnej, która posiada dobre zaplecze sprzętowe, wykwalifikowany zespół oraz wieloletnie doświadczenie w takich projektach. Tworzenie strony www Londyn to dla firmy na pewno duże wyzwanie, które wymaga od jej właściciela zastanowienia się, do jakiej grupy docelowej ma być skierowana, oraz jaką rolę ma pełnić – czy ma to być tylko prosta strona wizytówkowa, czy może serwis sprzedażowy, czyli sklep online Londyn. To zadanie będzie zdecydowanie łatwiejsze, jeśli poprosimy o pomoc speców od marketingu i reklamy ze wspomnianej agencji. Przekonajmy się, na czym to wszystko polega – krok po kroku.Projektowanie strony www
Jak wspomnieliśmy na wstępie tylko eksperci są odpowiednio przygotowani do przeprowadzenia prawidłowej i skutecznej promocji firmy w Sieci. Jednak pierwszym elementem planu jest tworzenie strony UK, która pozwoli firmie mieć swoje własne miejsce w cyberprzestrzeni w postaci zarejestrowanej domeny oraz wykupionym hostingu czy nawet własnym serwerze. W międzyczasie należy postarać się o wykonanie profesjonalnych projektów graficznych, będących indywidualną kreacją właśnie pod nasza firmę czy markę. Wszystko po to, by wyróżnić się wśród tysięcy biznesów opartych na darmowych szablonach, które powielają się niemal na każdym kroku, budząc przy tym odrazę u użytkowników. Projektowanie stron powinno przebiegać w ścisłej współpracy z web designerem (developerem, graphic designerem, copywriterem oraz osobą specjalizującą się w marketingu internetowym. Taki sztab ludzi będzie nieustannie czuwał nad poprawnością projektu oraz umożliwi optymalne wykorzystanie tworzonej witryny Wielka Brytania do maksymalnego zwiększenia konwersji.Spójność przekazu
Podczas całej inwestycji nie zapomnijmy o naszych klientach – chodzi o to, że techniki i standardy projektowania strony www są w dużej mierze uzależnione od branży, specyfiki docelowej klienteli, co przekłada się na zastosowanie odpowiednich nośników informacji przy użyciu strony internetowej. Zobaczmy więc, za pomocą jakich kanałów będziemy docierać do naszej grupy targetowej. A są to:- media społecznościowe (Social Media) w postaci profili, czyli fanpage’y na Facebooku, Instagramie, Twitterze itp.;
- reklama w wyszukiwarkach internetowych (np. Google, Bing);
- wykupienie kampanii reklamowej za pośrednictwem Facebook Ads;
- zaistnienie na branżowych portalach przez publikację np. artykułów sponsorowanych;
- dodanie do swojej strony bloga firmowego;
- prowadzenie kanału na YouTube z poradami;
- zapewnieni spójnej szaty i oprawy graficznej oraz dodawanie wysokiej jakości zdjęć i filmów;
- publikowanie treści nie tylko w najpopularniejszych serwisach aukcyjnych (Allegro) czy ogłoszeniowych (OLX), ale także w branżowych, gdzie mamy do czynienia z pasjonatami danej dziedziny;
- tradycyjna bannery reklamowe;
- druk eleganckich wizytówek, ulotek, katalogów produktów
Odświeżanie stron internetowych Londyn
Jak czytaliśmy wyżej, najlepiej jest zlecić tworzenie strony wyspecjalizowanym agencjom interaktywnym Londyn (Anglia), które nie tylko przygotują dla firmy witrynę o unikalnym i przyjemnym designie wraz z dobrym UX/UI czy zgodnie ze standardem Responsive Web Design, ale także dbając przy tym o regularne odświeżanie witryny. W tym kontekście projektowanie strony najczęściej kończy się sukcesem biznesowym dla firmy.930
Ukończonych projektów550
Zadowolonych klientów11
lat doświadczeniaBądźmy w kontakcie
Zapisz się do naszego newslettera
Dołącz do naszej społeczności i zostaw nam swojego maila. Co jakiś czas otrzymasz od nas wskazówki, ciekawostki i newsy ze świata www oraz marketingu!
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest (Proadax sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 5 32-640 Zator, NIP: 677 24 51 183.)
- Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
- Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
- Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
- Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
- Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.
*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).