Tworzenie stron www adwokat
Praktycznie każda działalność gospodarcza w obecnym świecie opiera się na wykorzystaniu Internetu. Dotyczy to nie tylko przemysłu czy usług, ale również wysoko specjalizowanych wolnych zawodów jak na przykład prawnik lub
adwokat.

Okazuje się, że budowa
strony internetowej jest absolutnym ‘must have’, aby dotrzeć do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów. Jednak warto mieć na uwadze, że usługi prawnicze nie mogą być reklamowane, o czym mówią przepisy w tym zakresie.
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby
adwokat, notariusz czy radca prawny posiadał własną
witrynę www, czy profile w social media. O ile działalność w Internecie nie nosi znamion czynności reklamowych, jest to dopuszczalne. Dlatego też
profesjonalne tworzenie stron dla adwokatów warto zlecić agencji interaktywnej, która nie tylko zaprojektuje
serwis internetowy, ale również doradzi oraz zaproponuje identyfikację wizualną czy indywidualny projekt graficzny.
Kompleksowa obsługa Twojej kancelarii adwokackiej w Internecie
Nasza
Agencja Interaktywna Proadax oferuje rzetelne wsparcie prawnikom i wszystkim tym, którzy działają w tej branży. Choć jest ona specyficzna, nie oznacza to, że nie można wdrożyć nowoczesnych technologii internetowych, które pomogą zwiększyć świadomość marki i rozpoznawalność
kancelarii adwokackiej.
Z naszej strony dostarczamy pełne wsparcie w zakresie budowania marki oraz obsługi technicznej
stron www dla adwokatów. Mowa tutaj o wdrożeniu projektu graficznego, pracach programistycznych oraz zadbaniu o profesjonalny content, czyli niezbędne treści. Do tego dochodzi założenie i obsługa profili w różnego rodzaju mediach społecznościowych, jak również prowadzenie bloga. Nie bez znaczenia jest
rejestracja domeny oraz zapewnienie
wydajnego hostingu, czyli absolutnych podstaw do funkcjonowania strony opartej na systemie CMS WordPress. W związku z tym, oferujemy pełne wsparcie na każdym etapie budowy
witryny www dla kancelarii.
Zaprojektujemy stronę internetową dla adwokata
Dostępność do Sieci jest powszechna za sprawą urządzeń mobilnych, które można mieć zawsze ze sobą. To powoduje, że potencjalni klienci usług prawnych najpierw używają wyszukiwarki internetowej, a dopiero później udają się do
kancelarii adwokackiej.
Strona internetowa dla prawnika powinna wyróżniać się stonowaną kolorystyką oraz posiadać stosowne informacje na temat zakresu świadczonych usług
i nie tylko. Może to być prosta i funkcjonalna
witryna onepage lub w nowoczesna
strona wizy
tówkowa. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć rozbudowany
serwis internetowy.
Usługi internetowe dla prawników
Budowa wizerunku marki to również stworzenie funkcjonalnej i nowoczesnej strony w standardzie
Responsive Web Design (responsywne projektowanie stron internetowych – dopasowanie pod każdy ekran) oraz szereg innych czynników. Mowa tutaj na przykład o takich działaniach jak:
- profesjonalna sesja foto i wideo;
- copywriting – dostarczenie najwyższej jakości treści;
- nagrywanie własnego kanału na YouTube;
- prowadzenie fanpage w social mediach (LinkedIn, Instagram, Facebook, TikTok);
- opracowanie systemu rezerwacji dla konsultacji z klientami;
- zadbanie o dobry UI/UX strony, aby była przyjazna dla użytkowników;
- stworzenie identyfikacji wizualnej;
- prowadzenie bloga zawierającego treści eksperckie;
- content marketing;
- pozycjonowanie (SEO);
- pomoc w założeniu wizytówki Google Moja Firma (obecnie Profil Google);
- dostarczenie podstawowych materiałów reklamowych i promocyjnych (wizytówki, teczki, foldery, rollupy, kalendarze, długopisy etc).

Oczywiście dochodzi do tego wiele innych aspektów, które są szczegółowo objaśniane podczas briefiengu.
Systematyczna aktualizacja witryny www kancelarii
Sprawdzona
agencja interaktywna zapewnia nie tylko wszechstronną pomoc w procesie projektowania, ale również po zakończeniu prac. Mowa o dostarczeniu niezbędnego
wsparcia technicznego w zakresie bezpieczeństwa i aktualizacji CMS.
Strona internetowa kancelarii adwokackiej powinna posiadać support, który uchroni serwis przed atakami hakerskimi i awariami. Ponadto warto zadbać o aktualne treści, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów, dostarczając im wartościowych informacji zarówno w zakresie oferty
usług prawniczych, jak i ogólnie na temat zmieniających się przepisów prawa.