W dzisiejszych czasach, wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na tanie i czyste źródła energii, branża fotowoltaiki dynamicznie się rozwija. Aby sprostać oczekiwaniom klientów i skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej, firmy zajmujące się montażem paneli fotowoltaicznych coraz częściej decydują się na stworzenie profesjonalnej strony internetowej oraz obecność w social mediach. Dzięki temu, potencjalni kupujący mogą poznać ofertę firmy zajmującej się montażem PV oraz przeczytać o najważniejszych korzyściach wynikających z założenia instalacji solarnej.
Okazuje się, że nowoczesne źródła energii jak panele słoneczne to idealny sposób na pozyskanie czystej i taniej energii elektrycznej. Ludzie szukają informacji na ten temat w Internecie. Dlatego firmom zajmującym się montażem fotowoltaiki zaleca się budowę nowoczesnej witryny www czy działania z zakresu marketingu internetowego (w tym płatne kampanie reklamowe). To dziś klucz do sukcesu w branży odnawialnych źródeł energii.
Doświadczenia naszej agencji wskazują, że sukces firmy będzie w głównej mierze zależał od wykorzystania nowoczesnych narzędzi z obszaru marketingu internetowego. Warto skorzystać z kompleksowej obsługi internetowej dla firm działających w branży fotowoltaicznej. Mowa tutaj o wykonaniu nowoczesnej strony www, aktywności w mediach społecznościowych, spersonalizowanym e-mail marketingu oraz reklamie online, która istotnie wpływa na konwersję.
Co więcej, bardzo istotne jest także zadbanie o wizerunek firmy fotowoltaicznej w Sieci. Dlaczego? Internet to dziś okno na świat, niemal każdy z nas jest cały czas online przy użyciu telefonu. Wniosek? To na działaniach w Internecie powinna skupiać się strategia marketingowa wielu firm.
Zaprojektujemy stronę internetową dla fotowoltaiki
Jeśli jesteś zainteresowany wykonaniem witryny www dla fotowoltaiki, zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej agencji interaktywnej Proadax, która posiada wieloletnie doświadczenie w tym zakresie, projektując strony oparte na platformie WordPress. Dzięki tego typu realizacjom, firmy budują swoją markę na rynku oraz otrzymują znacznie więcej zapytań i zleceń. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest również wdrożenie systemu rezerwacji terminów na stronie www, a nawet rozbudowa serwisu o moduł WooCommerce (budowa sklepu online dla fotowoltaiki), który pozwoli sprzedawać usługi i produkty za pośrednictwem Internetu.
Co jeszcze wykonamy dla firmy fotowoltaicznej? Na przykład takie usługi jak:
stworzenie identyfikacji wizualnej i indywidualnego projektu graficznego;
rejestrację domeny i zakup hostingu;
prowadzenie bloga firmowego;
nagrywanie spotów reklamowych;
wykonanie sesji foto-wideo z użyciem drona;
prowadzenie profili w social media (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube);
przygotowanie materiałów reklamowych;
opracowanie strategii marketingowej;
realizację kampanii online;
tworzenie landing page;
wdrożenie systemu e-mail marketingu;
założenie wizytówki Google Moja Firma (Profil Google);
Mając już podstawowe narzędzia wpływające na budowę marki w Internecie w postaci strony www fotowoltaika i kanałów social media, warto zadbać o kwestię bezpieczeństwa, która obecnie jest jedną z kluczowych w biznesie online. Składa się na to na przykład regularna aktualizacja witryny www. Aby wszystkie działania przebiegały sprawniej, jako agencja interaktywna oferujemy pakiet opieki nad serwisem w celu zapewnienia wyższego komfortu każdemu właścicielowi firmy fotowoltaicznej.
Taka usługa obejmuje tworzenie kopii zapasowych, neutralizację wirusów czy usuwanie błędów. Do tego dochodzi support techniczny, dzięki któremu można bardzo szybko reagować w razie ataku hakerskiego bądź awarii. Za sprawą pakietu każda strona i każdy e-sklep fotowoltaika zyska istotnie wyższy poziom bezpieczeństwa.
Dołącz do naszej społeczności i zostaw nam swojego maila. Co jakiś czas otrzymasz od nas wskazówki, ciekawostki i newsy ze świata www oraz marketingu!
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest (Proadax sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 5 32-640 Zator, NIP: 677 24 51 183.)
Dane będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.
Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.
Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.
Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.
Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.
*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).