Na stronie zastosowaliśmy standardowe elementy, które instalujemy w większości naszych realizacji, takie jak możliwość założenia konta oraz zapisania się do newslettera, wewnętrzna wyszukiwarka, FAQ, a także forum dla Użytkowników. Ponadto na stronie znajdują się również pliki do pobrania, a także prezentacja oferty szkoleniowej.
Układ strony jest jasny, przejrzysty oraz dostoswany kolorystycznie do tematyki, jaką reprezentuje. Dominującymi kolorami jest biel, pomarańcz oraz granat.
Dodanie na stronie formularza kontaktowego stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom Użytkowników, którzy mają możliwość wygodnego i szybkiego przesłania swoich uwag oraz zapytań.
Centrum FMEA aktywnie działa w mediach społecznościowych, dlatego też dodaliśmy na stronie ikony do social mediów, aby umożliwić Użytkownikom szybkie „polubienie” kanałów, pozwalające na utrzymanie ciągłego kontaktu z firmą.
Strona jest responsywna, dzięki czemu Użytkownicy korzystający z urządzeń mobilnych mają możliwość korzystania z zasobów serwisu z dowolnego miejsca.
Dodatkowym zadaniem postawionym przed nami w trakcie realizacji projektu było stworzenie dostępności strony w różnych językach. Moduł wielojęzyczności znajdujący się na stronie umożliwia Użytkownikom zapoznanie się z ofertą firmy zarówno w języku polskim, jak również po angielsku..