Prace zaczęliśmy od opracowania projektu graficznego strony głównej, aby odzwierciedlał profesjonalizm firmy i wysoką jakość oferowanych produktów. Dodatkowo zgodnie z najnowszymi trendami, wdrożyliśmy standard RWD, co gwarantuje optymalne działanie strony na wszystkich urządzeniach, niezależnie od rozmiaru ekranu.
W ramach tego projektu przetłumaczyliśmy karty produktów oraz ich atrybuty, zapewniając tym samym wszechstronną dostępność informacji dla klientów z różnych krajów. Warto wspomnieć, że jesteśmy ponadto w trakcie wdrażania modułu wielojęzyczności i tym samym angielskiej wersji strony www, otwierając się w ten sposób jeszcze bardziej na zagranicznych odbiorców.
Kolejnym istotnym krokiem była migracja produktów z poprzedniej strony internetowej. Dzięki temu klienci mogą bezproblemowo znaleźć potrzebne informacje i swoje ulubione produkty. Zastosowane przez nas interaktywne dane adresowe i integracja z Google Maps sprawiają, że znalezienie lokalizacji hurtowni stało się proste i szybkie, co znacznie ułatwi klientom bezpośredni kontakt z firmą.
Jeśli zainteresowała Cię nasza ostatnia realizacja, zapraszamy do kontaktu.
Zadbamy o Twój wizerunek w sieci!