Pracując z firmą Danvost spróbowaliśmy znaleźć złoty środek i stworzyć platformę w pełni zaspokajającą potrzeby współczesnego odbiorcy.
Realizacja nie była prosta, ponieważ do przygotowania był kompletny system od zera. Dzięki organizacji pracy i podziale obowiązków między osoby, które najlepiej znają się na konkretnych czynnościach, udało nam się jednak sprawnie poradzić z uruchomieniem sklepu. W chwili, gdy graficy dopieszczali ostatnie detale identyfikacji wizualnej, programiści mieli już gotowy szkielet sklepu oparty na systemie PrestaShop i rozbudowane drzewo kategorii, które później znacznie ułatwiło proces dodawania produktów i zarządzania nimi.
Jako, że dzisiaj e-sklepy powstają w szybkim tempie, doradziliśmy Klientowi pewne rozwiązania, które pomogą mu być zawsze o krok przed konkurencją. Tym sposobem przeprowadziliśmy integrację z kanałami społecznościowymi oraz serwisem Allegro, by nie ograniczać się wyłącznie do jednej platformy sprzedażowej. Dzięki temu klienci docierają do sklepu z różnych źródeł i zaczynają pamiętać markę Danvost.
W celu wyróżnienia oferty spośród innych dystrybutorów sprzętu Makita, zainstalowaliśmy dynamiczny slider oraz nowoczesne bannery prezentujące na stronie głównej najważniejsze informacje o firmie i ofercie.
W samym opisie produktów istnieje możliwość osadzania video oraz wystawiania opinii po zakończonej transakcji, które pozwalają przekonać przyszłych klientów do zakupów. Skonfigurowaliśmy także newsletter, przy użyciu którego Klient może budować bazę e-mailową i korzystać z niej przy organizacji promocji. Taka technika pozwala na szybkie zwiększenie obrotów w krótkim czasie.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów