Są to olejki konopne oraz wkłady typu e-liquid do e-papierosów. Wybitnie zielone otoczenie fitokannabinoidów sprzyjało kreatywności, więc zespół Proadax wziął się do pracy i stworzył świeżutką platformę sprzedażową na silniku WooCommerce.
Sklep internetowy Warszawa, w obecnych czasach szumu informacyjnego, powinien dysponować nie tylko świetnym marketingiem, ale także czymś jeszcze. Strzałem w dziesiątkę może okazać się przejrzysta platforma WooCommerce. W efekcie klient otrzymał estetyczny i dobrze prezentujący się serwis, który przyciąga uwagę unikalnym designem oraz wyjątkową funkcjonalnością. Wdrożenie standardu RWD dla urządzeń mobilnych, w tym przydatnego „pływającego menu” oraz jasnego i czytelnego tła pozwoliło osiągnąć harmonię, czyli pozytywny UI/UX.
Funkcjonalny e-sklep Warszawa to przede wszystkim łatwość obsługi i wykorzystanie pełni możliwości, które służą przyjemnym zakupom. Dlatego dodano m.in. takie funkcje jak filtrowanie produktów po cenie czy dynamiczne sortowanie. Co więcej, sam proces zakupowy przebiega płynnie, bez irytującego klikania – wszystko za sprawą podglądu produktu bez wchodzenia na podstronę oraz szybkiego dodawania produktów do koszyka wraz z bieżącym podglądem zawartości i możliwości jego edycji. Logowanie do panelu klienta odbywa się tradycyjnie loginem i hasłem lub przez profile FB/Google.
W celu lepszej optymalizacji SEO dodano moduł bloga, a ponadto zintegrowano sklep z social media, tj FB i Insta. Takie rozwiązanie skutecznie powiększy społeczność konsumencką marki oraz wpłynie pozytywnie na konwersję. Nie bez znaczenia jest też opcja zapisania się do newslettera, który posłuży do stworzenia bazy i wysyłki spersonalizowanych wiadomości reklamowych. W zakładce kontaktowej znajdziemy dane teleadresowe oraz łatwy w obsłudze formularz kontaktowy.
Ile kosztuje taki serwis?
Zapytaj!
930
Ukończonych projektów
550
Zadowolonych klientów