Opis realizacji

Wydawać by się mogło, że Zator to małe miasteczko, które o turystyce może się uczyć od stolicy Małopolski – Krakowa. Nic bardziej mylnego. Okazuje się, że firmy z Doliny Karpia zaskakują swoją pomysłowością i podejmują kolejne inicjatywy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Ambitne projekty promujące lokalny rynek usług noclegowych oraz maksymalne uproszczenie ich działania to obszar, gdzie Proadax czuje się najlepiej. Przykładem tego jest realizacja serwisu https://wolnenoclegizator.pl, który oferuje gościom przegląd aktualnie dostępnych miejsc, a właścicielom obiektów, daje okazję wpisania się w krajobraz lokalnego rynku noclegowego.

Działanie serwisu opiera się na dedykowanym systemie, który w prosty sposób przedstawia informacje o wolnych miejscach. Chodzi o to, by użytkownik mógł od razu, na czytelnym i uporządkowanym homepage’u, zobaczyć estetyczne zdjęcie oferty oraz jej dane kontaktowe. Natomiast w przypadku właścicieli obiektów, serwis daje możliwość zarejestrowania się w bazie noclegów. Ponadto, dzięki implementacji dedykowanego systemu, opartego na wtyczce WooCommerce Zator, każdy zainteresowany przedsiębiorca może wykupić reklamy za pomocą tzw. punktów kredytowych (prepaid). Daje to bardzo dużą elastyczność, ponieważ reklama o wolnych miejscach jest publikowana tylko wtedy, gdy zaistnieje taka potrzeba (just-in-time), bez inwestowania w sztywne i kosztowne abonamenty.

Oferenci mogą logować się do serwisu internetowego Zator za pomocą profilu na FaceBook’u lub konta Google. Z kolei płatności za zakupione kredyty dokonuje się online, za pośrednictwem szybkiego i bezpiecznego systemu Dotpay. Wdrożyliśmy także technologię automatycznej rotacji banerów reklamowych, dzięki czemu każdy turysta, szukający noclegu, na pierwszym miejscu zawsze zobaczy aktualną (na dany dzień) ofertę wolnych pokoi czy apartamentów. Bardzo ciekawym uzupełnieniem funkcjonalności serwisu jest aktywacja integracji z kanałem social media, wzbogaconej o bezobsługową publikację informacji o wolnych noclegach na FB.