Przyszła jesień. O wakacjach, podróżach, urlopach i ciepełku to już dawno zapomnieliśmy. Gdy wieje i pada za oknem, aż ciężko zdecydować się na wyjście z domu. Potrzebujemy  wtedy powodu, motywacji i… dobrej lokalizacji, która zachęci do wyjazdu i wyjścia poza własne cztery ściany.

I wtedy pojawiasz się Ty – właściciel pensjonatu, apartamentu, hotelu lub pokoju na wynajem. Otwarty na gości, uśmiechnięty, uczynny, ale… No właśnie, czasem pojawia się to „ale”, które męczy od środka i które przynosi ze sobą niewygodne pytania. Dlaczego tak mało mam gości? Jak ich przyciągnąć? Co zrobić, by świat o mnie usłyszał? W jaki sposób się zareklamować? Po prostu – co więcej zrobić, by było lepiej?

To jest właśnie pytanie, na które my czekaliśmy. Mając duże doświadczenie w projektowaniu stron dla właścicieli obiektów noclegowych, śmiało możemy dać kilka wskazówek, które sprawią, że twoje pytania i rozterki znikną. A wtedy już tylko pozostanie Ci do przygotowania propozycja menu na śniadanie dla gości.

Zatem od czego zacząć przygotowania na nowy sezon wynajmu?

Jeśli jeszcze do tej pory nie stworzyłeś swojej internetowej wizytówki, szybko napraw ten błąd. To co kusi klientów najbardziej, to możliwość zobaczenia i ocenienia samemu miejsca, do którego chcą się udać. Chcesz czy nie, musisz zaistnieć w Internecie. Strona internetowa obiektu  powinna być przygotowana zarówno w wersji na komputer stacjonarny, jak i mobile. Dodatkowym jej atutem powinna być użyteczność – dla ciebie jako administratora, ale i dla zwykłego użytkownika, korzystającego z twojej witryny.

profesjonalne strony internetowe Chrzanów

 

Jesteśmy pokoleniem obrazków – nie da się ukryć. Dlatego i ty nie ukrywaj wnętrz swojego apartamentu. Pokaż je, zachwyć nimi potencjalnych gości.  Niech się rozpłyną podczas wirtualnego spaceru po budynku i okolicach. Przygotuj dla nich galerię pokoi, pokazując największe ich atuty i wyposażenie.

strona-dla-hostelu

Nie zamykaj się na innych. Niech piszą do ciebie, gdy mają pytania i dylematy natury noclegowej. Podziel się z nimi swoim numerem telefonu i adresem mailowy. Decydując się na odpowiedni formularz, będziesz mógł szybko i łatwo odpowiedzieć na każde nurtujące ich pytanie. Czujesz, że jeszcze ci mało kontaktu ze światem? Włącz Live Chat za pomocą Messengera FB na swojej stronie – ilość zapytań o ofertę może wzrosnąć nawet o 60%. Prawdziwy zawrót głowy, prawda? Od teraz będziesz miał o czym pogadać; więc jak to mówią: „Stay tuned”.

czat messanger

Bycie otwartym to twoja zaleta? Świetnie. Jeśli lubisz opowiadać co u ciebie słychać – zrób to poprzez profil socialowy. Konto na Facebooku czy Instagramie może zaowocować nowymi znajomościami i nowymi klientami. Nie bój się więc nowych kanałów dotarcia do swoich odbiorców. Pamiętaj jednak, by odnośniki do twoich profili znalazły miejsce także na twojej stronie www. Ta dwukierunkowość może przysporzyć ci… samych plusów.

social media integracja

Odrobina luksusu nikomu jeszcze nie zaszkodziła. W twoim przypadku luksusem może stać się wiedza, jaką zyskasz podłączając narzędzia analityczne do swojej strony. To prosty, ale skuteczny sposób na poznanie mocnych i słabych stron witryny. Gdy już będziesz miał pewność, że strona dopięta jest na przysłowiowy ostatni guzik, zrób krok dalej. Dołącz do regionalnej bazy noclegowej i dzięki niej zwiększaj zasięg dotarcia do potencjalnych klientów.

Czuję, że już się czujesz przygotowany do kolejnego sezonu J Jak nic jesień i zimą staną się teraz pretekstem do częstszych wyjazdów i okazją do skorzystania z twojego noclegu. Szykuj się zatem na powitanie gości.

PS. Jeśli jednak nie do końca jesteś pewien nadchodzącego sukcesu, skorzystaj z naszej bezpośredniej pomocy. Z chęcią wyręczymy cię w początkowej wspinaczce na szczyty sławy.