E-marketing i reklama

Strona główna>Blog>E-marketing i reklama
30 09, 2022

5 przydatnych narzędzi do marketingu internetowego

2022-10-03T11:57:16+02:0030 września 2022|Blog, E-marketing i reklama, Social media|

Marketing cyfrowy to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych, a zarazem niezwykle pracochłonnych metod promocji biznesu. Jeśli chcesz, by Twoja firma zaistniała w sieci, zdobywając popularność i nowych klientów, zwykle musisz korzystać z wielu narzędzi i działań, dopasowując je do swojej indywidualnej strategii. Sprawną realizację poszczególnych etapów kampanii oraz analizę jej [...]

30 07, 2022

Wszystko, co musisz wiedzieć o Facebook Ads

2022-09-14T12:17:07+02:0030 lipca 2022|E-marketing i reklama, Social media|

Promocja biznesu w sieci to dziś obowiązek nawet dla tych firm, które swoje usługi świadczą wyłącznie w modelu offline. Skuteczna kampania reklamowa w internecie pozwala przyciągnąć potencjalnych klientów, zbudować rozpoznawalność marki i efektywnie kreować jej wizerunek. Zastanawiasz się, na które działania reklamowe warto postawić w szczególności? Jedną z najchętniej wybieranych [...]

20 07, 2022

Marketing wirusowy – jak wykorzystać jego potencjał?

2022-07-20T15:14:22+02:0020 lipca 2022|Blog, E-marketing i reklama, Social media|

Jeśli prowadzisz biznes online i od tygodni zastanawiasz się, jak niskim kosztem osiągnąć duże zasięgi, a przy tym skutecznie zwiększyć świadomość marki, to mamy dla Ciebie rozwiązanie – marketing wirusowy. Wystarczą dobre chęci, odrobina kreatywności i niestandardowego przedstawienia produktu lub usługi, aby znaleźć się na ustach (czy raczej smartfonach) grupy [...]

30 05, 2022

Mały poradnik, jak przygotować zdjęcia do kampanii produktowej

2022-05-30T13:41:59+02:0030 maja 2022|E-marketing i reklama|

Kampanie produktowe PLA to jedno z narzędzi sieci reklamowej, pozwalające internetowym sprzedawcom w atrakcyjny i skuteczny sposób promować swoje oferty wśród użytkowników najpopularniejszej wyszukiwarki. Jeśli właśnie teraz chcesz postawić na kampanię w systemie Google Ads, reklama produktowa może okazać się trafnym wyborem. Jednym z jej podstawowych elementów są odpowiednio przygotowane [...]

14 12, 2021

Google Ads – skuteczne wsparcie pozycjonowania w Twojej firmie

2021-12-14T10:24:56+01:0014 grudnia 2021|Blog, E-marketing i reklama, Pozycjonowanie|

Odpowiednia widoczność w Google to dla wielu firm kwestia „być albo nie być” na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Aby zdobywać klientów, nie wystarczy już tylko mieć dobrą ofertę – trzeba jeszcze odpowiednio ją wypromować. Dowiedz się, dlaczego warto robić to za pomocą kampanii Google Ads wspartej działaniami SEO. Czym jest [...]

1 04, 2021

Platforma do blogowania czy własna strona www?

2021-03-22T09:47:46+01:001 kwietnia 2021|E-marketing i reklama|

Wielu początkujących blogerów oraz tych, którzy już od pewnego czasu "siedzą w internetach" szuka informacji na temat zalet i wad obu rozwiązań, tj. darmowej platformy oraz własnej domeny z hostingiem. W pewnych okolicznościach sprawa może zamienić się w Hamletowskie „być albo nie być (…)”, ponieważ znane są przypadki usuwania treści [...]

23 03, 2021

Jak wykorzystać wideo marketing do promocji firmy w 2021 roku?

2021-03-23T12:30:41+01:0023 marca 2021|E-marketing i reklama|

Czy wideo marketing jest czymś, czemu w 2021 roku właściciele małych firm powinni poświęcić więcej uwagi? Choć mamy dopiero marzec, to obserwując trendy w działaniach marketingowych podejmowanych przez przedsiębiorców chcących zbudować widoczność w internecie, zdecydowanie widać, że content video jest obecnie nawet bardziej skuteczny, niż treści pisane – do tego [...]

24 01, 2021

Znajdź to! Technologia AJAX i dynamiczne podpowiedzi. Czyli praktyczna wyszukiwarka w WooCommerce

2021-01-26T10:59:03+01:0024 stycznia 2021|E-marketing i reklama|

Znajdź to! Technologia AJAX i dynamiczne podpowiedzi. Czyli praktyczna wyszukiwarka w WooCommerce Obsługa techniczna przeciętnego sklepu internetowego to przeważnie czarna magia dla jego właściciela, jednak Proadax zamierza to zmienić. Spróbujemy w prosty sposób pokazać Wam, że popularny silnik do e-commerce, bazujący na rozwiązaniu open source, nie musi być trudny w [...]

23 10, 2020

Jak zarabiać w czasach kryzysu?

2021-01-22T15:01:04+01:0023 października 2020|E-marketing i reklama, Tworzenie sklepów online|

Sytuacja zdrowotna i gospodarcza, zarówno na świecie, jak i w Polsce nie wygląda najlepiej. A mimo to Jeff Bezos, szef Amazona, w krytycznym momencie zamykania kolejnych krajów i masowych zwolnień pracowników, zaczął się bajecznie bogacić. Co więcej, zapowiedział nabór kolejnych setek tysięcy ludzi, by obsłużyć wciąż rosnące tsunami zamówień internetowych, [...]

2 10, 2020

Potencjał filmów promocyjnych, czyli jak wykorzystać wideo marketing

2020-10-02T14:20:44+02:002 października 2020|E-marketing i reklama|

Wykorzystywanie internetu w promocji firmy jest dzisiaj koniecznością – oczywistym standardem. Przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że witryna o dobrej stylistyce przekłada się na ponadprzeciętne wyniki konwersji – podobnie zresztą jak profesjonalnie prowadzony fanpage, który angażuje społeczność skupioną wokół marki/firmy. Jednak nie każdy słyszał, a tym bardziej nie [...]

28 05, 2020

Handel ucieka do… sieci

2020-05-26T06:08:11+02:0028 maja 2020|E-marketing i reklama, Tworzenie sklepów online|

? Firmy blogi piszą… Proadax też! ✍️? ? Marzysz o tym, aby być jak Jeff Bezos, szef Amazona❓ ? Planujesz otworzyć mały e-sklep, ale masz obawy❓ ? Masz biznes i chcesz dodać nowe kanały sprzedaży❓ ✅ To nie czekaj, tylko wbijaj na Proadax Blog??? ✅ Opublikowaliśmy dla Was świeżutki wpis, w którym znajdziecie garść informacji i porad o aktualnych trendach w branży e-commerce, a także o korzyściach płynących z otwarcia sklepu internetowego. ???? ? Miłej lektury! ?? #proadax #sklepywww #sklepyonline #ecommerce

10 02, 2020

Tworzenie stron internetowych dla lokalnych firm

2020-02-10T11:51:52+01:0010 lutego 2020|E-marketing i reklama|

Tworzenie stron internetowych dla lokalnych firm rządzi się swoimi prawami. Najważniejszą sprawą, o której musisz pamiętać, to byś podał na niej jak najwięcej wskazówek lokalizacyjnych, nawet tych najbardziej oczywistych. Pozycjonowanie lokalne pomoże odnaleźć twoją firmę potencjalnym klientom, zawsze gdy będą w twojej okolicy. Bez tego działania możesz stracić ważną część [...]

4 02, 2020

Trendy sklepów internetowych

2020-02-04T21:14:54+01:004 lutego 2020|E-marketing i reklama, Tworzenie sklepów online|

Dla nikogo nie jest już tajemnicą i zaskoczeniem, że tworzenie sklepów internetowych w technologii RWD (Responsive Web Design) to obecnie must be każdego e-commerce’u. Telefon stał się poniekąd przedłużeniem ręki, stąd wykorzystywanie go do wszelkich działań, w tym też zakupów, jest rzeczą oczywistą i naturalną. Co więcej, musisz zawsze pamiętać, [...]

20 01, 2020

Brutalizm jako trend w webdesignie

2020-01-20T09:10:26+01:0020 stycznia 2020|E-marketing i reklama|

Przez ostatnie 2 lata mocno przyzwyczailiśmy się do prostego, skandynawskiego kierunku, wyznaczającego jakość estetyczną stron internetowych. Dopracowane fonty, płynnie działające interfejsy i prosta zasada, że im mniej, tym lepiej, mocno zakorzeniły się w naszych gustach. Jednak nadeszła nieoczekiwana zmiana w stylistyce stron, która tak naprawdę zaczęła być już widoczna końcem [...]

16 12, 2019

Newsletter – systematyczne budowanie relacji z odbiorcą cz. II

2019-12-16T10:30:46+01:0016 grudnia 2019|E-marketing i reklama|

Jak już wiesz, newsletter to świetne narzędzie do budowania relacji z twoimi odbiorcami. Dobrze wykorzystany może przynieść pozytywne efekty twojej sprzedaży, czy w szerzeniu dobrego wizerunku marki.  Warto więc zastanowić się, jak powinien być zbudowany, by spełniał założone cele. Jeśli już mowa o celu, to pamiętaj by na samym początku [...]

13 12, 2019

Newsletter – systematyczne budowanie relacji z odbiorcą

2020-01-08T11:19:51+01:0013 grudnia 2019|E-marketing i reklama|

Ze świeczką szukać dziś osoby, która nie wiedziałaby, co to jest newsletter. Ten elektroniczny list, na który wyrażasz zgodę, jest obecnie najlepszą formą komunikacji strony, sklepu, czy bloga ze swoimi użytkownikami. Możesz rzec, że jest ci kompletnie niepotrzebny, bo przecież masz profil na Facebooku, Instagramie czy innym socialowym medium.  Niby [...]

4 12, 2019

Integracja strony z mediami społecznościowymi

2019-12-04T12:12:51+01:004 grudnia 2019|E-marketing i reklama|

Warto czy nie warto integrować – oto jest pytanie, które zadaje sobie każdy decydujący się na stworzenie własnej strony firmowej, e-sklepu czy każdego innego rodzaju strony promującej jego usługę czy produkt. Decyzji za nikogo nie podejmiemy, ale postaramy się pomóc w jej podjęciu. Na początek twarde dane, jakie powinien znać [...]

31 10, 2019

Czy warto projektować 404?

2019-10-31T15:34:06+01:0031 października 2019|E-marketing i reklama, Tworzenie stron www|

„Znów popsułeś internety” „Upsss, coś poszło nie tak” „Houston, mamy problem” „Czegoś tu brakuje” – to niektóre z komunikatów, na które może już trafiłeś lub trafisz w najbliższym czasie serfując po Internecie. Tyczą się one potocznie zwanych 404, czyli błędu kodu zwracanego przez serwer, w momencie, gdy chcesz dotrzeć do [...]

Go to Top