Rośnie popularność mniejszych miejscowości wypoczynkowych nie tylko poza granicami naszego kraju, ale również na naszym polskim „podwórku”. I niekoniecznie są to tylko lokalizacje położone nad morzem czy w górach, gdyż Polska ma do zaoferowania naprawdę wiele pięknych, czasami jeszcze nie do końca odkrytych przez turystów miejsc. Nieustannie przybywa inwestycji mieszkalnych, i nie mówimy tu o wielkich kompleksach, ale mniejszych urokliwych apartamentach, pensjonatach i domkach na wynajem.

Za tą przemianą idą kolejne, a mianowicie powód, dla którego Polacy częściej wybierają się w podróże i to przez cały rok. Nastawieni na doznania przyrodnicze, atrakcje kulturalne, sportowe czy historyczne poszukują unikalnych miejsc oferujących także wygodne i dobre jakościowo zaplecze noclegowe.

Ten czynnik natomiast powoduje, że właściciele miejsc noclegowych starają się jak najszerzej dotrzeć do swoich potencjalnych gości. Temu właśnie służy technologia, aplikacje i szeroko rozumiany Internet. Coraz więcej odnaleźć można strony internetowych reklamujących obiekty noclegowe. I dobrze, bo ludzie lubią widzieć i znać miejsce swojej destynacji. Kupują oczami. Od sposobu w jaki przedstawimy zalety naszego obiektu zależy ilu gości tak naprawdę odwiedzi nas w ciągu roku. A zadowolony klient na pewno poleci naszą lokalizację. Rekomendacje i opinie osób korzystających z usług właścicieli obiektów noclegowych, to obecnie klucz do sukcesu.

Warto zatem spojrzeć krytycznym okiem na swoją stronę internetową. Być może przyszedł czas na zmianę w tej wizytówce. Jeśli tak, zobacz, co mamy dla ciebie do zaoferowania.

Podejmując się przygotowania strony internetowej reklamującej obiekt noclegowy, proces realizacji  dzielimy na etapy, tak by aktualny progres prac nad twoją stroną był dokładnie widoczny. W momencie przygotowania projektu graficznego, dajemy możliwość bezpłatnych korekt, by powstała strona zadowalająca nie tylko nas, ale przede wszystkim ciebie. Spójrz, co cię czeka krok po kroku, gdy zdecydujesz się na współpracę z nami:

  1. przygotowanie i akcept umowy
  2. wpłata zadatku w wysokości 40% od całej realizacji
  3. sesja zdjęciowa / wideo
  4. przygotowanie projektu graficznego
  5. akceptacja projektu przez klienta
  6. kodowanie
  7. działania marketingowe
  8. demonstracja strony
  9. akceptacja wersji beta przez klienta
  10. rozliczenie końcowe z fvat
  11. przekazanie dostępów
  12. publikacja w sieci, dodanie do indeksu Google
  13. a na koniec najprzyjemniejszy moment – wspólna kawa i rozmowa o efektach :)

Wydaje się, że tych 13 punktów to niezliczony czas realizacji – i tu się mylisz. Wystarczy tylko 30 dni, byśmy wspólnie z Tobą stworzyli stronę, która zachęci gości do skorzystania z twojej oferty. 30 dni, dzięki którym zwiększysz skuteczność dotarcia do potencjalnych klientów. Wchodzisz w to już dziś?