Aquawiert

W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność stworzyć nową stronę internetową dla Aquawiert. Przedstawiamy szczegółowy opis wykonanych prac oraz funkcjonalności, które zostały wdrożone przez nas w ramach tego projektu.

Indywidualny projekt graficzny strony głównej, który przygotowaliśmy, powstał z myślą o odzwierciedleniu zarówno specjalistycznego charakteru działalności, jak i wysokiej jakości usług oferowanych przez firmę. Zastosowaliśmy unikalne grafiki oraz nowoczesny układ strony. Priorytetem było zapewnienie intuicyjnej nawigacji, łatwego dostępu do najważniejszych informacji, oraz ułatwienie kontaktu z potencjalnymi Klientami. Dla lepszej wizualizacji każdego z etapu prac przy wierceniu studni głębinowej wdrożyliśmy grafiki przedstawiające kolejno etapy realizacji usługi.

Jednym z kluczowych elementów prac było przerysowanie logo Klienta do formatu wektorowego. Wektoryzacja logo pozwoliła nam na jego dowolne skalowanie bez utraty jakości, co ma ogromne znaczenie przy wykorzystywaniu go na różnych nośnikach – od strony internetowej po druk wielkoformatowy. Dzięki temu logo zachowuje pełną ostrość i czytelność zarówno na małych wizytówkach, jak i na dużych banerach reklamowych.

Każda z podstron została zaprojektowana z myślą o spójnej identyfikacji wizualnej. Zastosowaliśmy indywidualne projekty graficzne, które odzwierciedlają specyfikę oferowanych usług. Dzięki temu użytkownicy mogą w łatwy i przystępny sposób znaleźć informacje na temat wierceń studni głębinowych, odwodnień terenu czy innych specjalistycznych usług. Każda podstrona jest zaprojektowana w sposób czytelny, estetyczny i responsywny, co zapewnia wygodne korzystanie ze strony na wszystkich urządzeniach.

Aby wzmocnić autentyczność i profesjonalizm, zorganizowaliśmy sesję foto-wideo dokumentującą prace AquaWiert w terenie. Multimedia te wplecione w strukturę strony nie tylko przyciągają uwagę, ale również ukazują realne efekty prac, co buduje zaufanie wśród klientów.

Równolegle do działań związanych z tworzeniem strony internetowej, przygotowaliśmy spójne projekty graficzne baneru oraz wizytówek. Baner, umieszczony  offline, pełni funkcję przyciągającą uwagę – stanowi wizualny punkt odniesienia, który skutecznie komunikuje najważniejsze usługi firmy, wzmacniając jej rozpoznawalność wśród lokalnej społeczności. Z kolei wizytówki to narzędzie, które doskonale uzupełnia bezpośrednie kontakty z klientami, partnerami biznesowymi oraz podczas wydarzeń branżowych 🙂

W ramach projektu zadbaliśmy o SEO, tworząc zoptymalizowane opisy dla każdej filii i miejscowości, w obrębie których firma Aquawiert świadczy swoje usługi. Dzięki temu strona jest lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania, co skutecznie zwiększa liczbę lokalnych zapytań. Ponadto każda lokalizacja i filia firmy została zintegrowana z Google Maps, co pozwala użytkownikom na szybkie i łatwe uzyskanie wskazówek dojazdu bezpośrednio na stronie.

Nie zapomnieliśmy także o interaktywnych danych kontaktowych – klikalne numery telefonów i adresy e-mail ułatwiają szybki kontakt z firmą, co zwiększa wygodę użytkowników i wpływa na skuteczność konwersji.

Bezpłatna wycena.

[contact-form-7 id="195" title="Wycena"]

930

Ukończonych projektów

550

Zadowolonych klientów

11

lat doświadczenia
Bądźmy w kontakcie

Zapisz się do naszego newslettera

Dołącz do naszej społeczności i zostaw nam swojego maila. Co jakiś czas otrzymasz od nas wskazówki, ciekawostki i newsy ze świata www oraz marketingu!

Potrzebujesz więcej informacji? Zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Zapoznałem się z Polityką prywatności serwisu proadax.pl i klikając „wyślij” wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Proadax sp. z o.o) jedynie do kontaktu ze mną.