Blog

Livechat na stronie – mały element na stronie daje wiele korzyści.

„Pik, pik, masz wiadomość!” Dla niejednego przedsiębiorcy to elektryzująca chwila, kiedy firmowy smartfon miga i wibruje, bo właśnie ktoś chce się z nami pilnie skontaktować. Jeden stuk w hartowane szkło i już jesteśmy spokojni, bo właśnie przekonaliśmy nowego klienta do zakupu produktu lub usługi. Czy to nie piękne? Dlatego dzisiejszy wpis będzie o tym, dlaczego warto na firmowej stronie wdrożyć integrację livechat oraz na jakie korzyści może liczyć przedsiębiorca po dodaniu tej funkcjonalności do swojej witryny.

Nowoczesna komunikacja z klientem

Chcąc nie chcąc żyjemy w społeczeństwie informacyjnym, gdzie niektóre informacje są szczególnie cenne, a część z nich to być albo nie być dla wielu firm. Chodzi tutaj nie tylko o to, kto pierwszy zdobędzie dane np. o strategicznym partnerze biznesowym, ale też o zwyczajną, codzienną obsługę klienta, który z zainteresowaniem dopytuje o szczegóły produktu czy usługi.

Co więcej, firmy coraz częściej starają się reagować na potrzeby klientów w tzw. real-time. Dlaczego? Bo właśnie takiej formy komunikacji oczekują konsumenci, zwłaszcza z pokolenia „Z”, którzy wychowali się w czasach powszechnej cyfryzacji, a komunikowanie się online jest dla nich czymś tak oczywistym jak dla starszych pokoleń rozmowa telefoniczna czy korespondencja e-mailowa. Zatem bezpośrednia i piekielnie szybka komunikacja przez livechat jeszcze bardziej zyskała na znaczeniu, ponieważ współczesny człowiek nie tylko nie lubi czekać, ale jest nastawiony na szybką gratyfikację. A przeciętnemu konsumentowi chodzi przecież o błyskawiczne zdobycie potrzebnej informacji, która posłuży mu do podjęcia decyzji o zakupie. W związku z tym Ty i Twoja firma powinniście zainteresować się tymi cukierkowymi okienkami widniejącymi w prawym dolnym rogu ekranu, które po najechaniu kursorem myszy rozwijają się i zapraszają Cię do rozmowy z konsultantem.

Jak Facebook Messenger i Tidio Chat mogą pomóc Twojej firmie?

Te dwa rozwiązania świetnie sprawdzą się zarówno w przypadku sklepów on-line, jak i różnego rodzaju stron typu landing page czy klasycznych witryn wizytówkowych. Liczy się tutaj możliwość nawiązania szybkiej interakcji między konsumentem a konsultantem oraz nawiązania swego rodzaju relacji handlowej.

FB Messenger to doskonale znane narzędzie od Facebooka, które oferuje pełną integrację firmowej strony z livechatem, zwłaszcza dla korporacji i dużych podmiotów. Znany interfejs, prostota obsługi oraz przydatne funkcje czynią z niego wprost idealne narzędzie do komunikacji sprzedażowej. Szybko, prosto i skutecznie, blisko 14 mln Polaków nie może się mylić, używając go w codziennej komunikacji prywatnej i zawodowej.

FB messenger

Tidio Chat to bardzo ciekawy livechat, gdyż oprócz świetnej platformy do komunikacji typu real-time ma polski rodowód. Startup pochodzi ze Szczecina i jest na dobrej drodze, by przejąć segment mikro, małych, a nawet średnich firm w Polsce i na świecie. Na razie jest to kilkadziesiąt tysięcy klientów, ale liczba ta cały czas rośnie. Warto zainteresować się Tidio Chat ze względu na innowacyjne podejście i świeży interfejs.

tidio chatbot

Nieważne, które narzędzie wybierzecie – oba są doskonale znane rodzimym użytkownikom i doskonale sprawdzają się w codziennej komunikacji handlowej, podnosząc wydajność i jakość obsługi klienta.

Nie stać Cię na nieposiadanie livechatu

Parafrazując klasyka: dlaczego integracja firmowej strony www lub sklepu online z livechatem jest dobra? Bo jest dobra i tania. To mała inwestycja przynosząca duże korzyści firmie oraz klientom, którzy nie marnując czasu od razu otrzymują odpowiedź na nurtujące ich kwestie. Zatem czy w e-commerce nie o to chodzi, by wyprzedzić konkurencję oraz zyskać cenne leady, wysoką konwersję i zadowolonych klientów przy niskim nakładzie środków?

Bądźmy w kontakcie

Zapisz się do naszego newslettera

Dołącz do naszej społeczności i zostaw nam swojego maila. Co jakiś czas otrzymasz od nas wskazówki, ciekawostki i newsy ze świata www oraz marketingu!

Potrzebujesz więcej informacji? Zostaw numer, oddzwonimy do Ciebie.

Zapoznałem się z Polityką prywatności serwisu proadax.pl i klikając „wyślij” wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (Proadax sp. z o.o) jedynie do kontaktu ze mną.