Opis realizacji

Kiedy zbliżają się święta, ekipa Proadax otrzymuje coraz więcej zleceń wpisujących się w sezonowe trendy. Tak było i tym razem – zgłosił się do nas właściciel lokalnej firmy FHU Pawełek, której domeną jest głównie import jodły kaukaskiej z Danii oraz hodowla karpia. Sprawę postawił jasno: potrzebna jest prosta strona internetowa Zator, która pomoże zaistnieć jego biznesowi w sieci, a dzięki temu zachęci hurtowników i zwykłych ludzi do zakupu pięknych choinek i karpi.

Stara zasada handlu mówi, że klient kupuje oczami, więc naszą przygodę w krainie choinek rozpoczęliśmy od przeprowadzenia profesjonalnej sesji fotograficznej, by następnie przejść do nakręcenia ciekawych materiałów video. Konsekwencją tych zabiegów są pomysłowe ujęcia i najlepsze kadry, które można podziwiać, skrolując stronę internetową choinkizdani.pl. Wspomniane sesje posłużyły nam do wykonania dedykowanej oprawy graficznej, a w efekcie witryna zyskała niepowtarzalny, świąteczny klimat.

Strona wizytówkowa Zator, którą mieliśmy przyjemność stworzyć jest genialna w swojej prostocie, a zarazem pełna wartościowych treści za sprawą bogatej części poradnikowej. Dzięki pracom copywriterskim wzbogaciliśmy ją o inspirujący content, dlatego potencjalny klient zdobędzie mnóstwo przydatnej wiedzy przy zakupie choinki. A wszystko to okraszone językiem korzyści, który przemawia do wyobraźni klientów. Poradnik to blog, który wpływa korzystnie na widoczność w Google. Ponadto brak nachalnej reklamy oraz ultraszybka nawigacja po stronie powoduje, że zarówno wielki hurtownik, jak i klient detaliczny bez problemu zapoznają się z ofertą, obejrzą galerię choinek oraz zobaczą, jak wygląda logistyka drzewek świątecznych.

W realizacji nie mogło zbraknąć interakcji, więc wdrożyliśmy integrację z Chat Messengerem – błyskawiczna komunikacja z opcją złożenia zamówienia to „must have” w dobie e-commerce. Dodatkowo zaopatrzyliśmy naszego zleceniodawcę w wizytówki Zator, których prosta treść zapadnie w pamięć klientom choinek i karpi.

Otrzymane referencje